Voor 16.00 uur bestelt volgende werkdag in huis. Bestellingen boven de € 70,- geen verzendkosten.
Voor hulp kun je bellen naar 020-497 25 37

Garantie Klachten

Garantie

Ik doe mijn best om de producten in topconditie aan jou te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er iets anders gebeurd waardoor
je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht
om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos
zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te
mailen naar info@detassensite.nl. Leidt dit niet tot een oplossing,
dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling
via Stichting Webwinkelkeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk
om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je
vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.detassensite.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 33 reviews.